
سلام امروز تولدمه . تولد آوای جوزایی .... باز طبق هر سال کتایون عزیزم با ویسش غافلگیرم کرد شادی عزیزم با کامنتش ... و گلی جون هم همینطور معرفت دوستان مجازی خیلی زیاده . هر چند نباید غافل شم از سورپرایز حباب عزیزم (دختردایی گلم) یه هفته زودتر از موعد تولدم هدیه م رو ارسال کرد ... خلاصه که تولدم مبارک ... . . . سرحال نیستم . راستش از ۸ اردیبهشت ۹۴ که تهران شروع به کار کردم همیشه تو یه بخش بودم که هدنرسش عالی بود . عشق عشق ... دلگرمیه من بود . بارها بهم پیشنهاد سمت بالاتر دادن ول...
ادامه مطلب