سلام سلام

خرید بک لینک

سلام سلام

عرض کنم خدمتتون که یه وقت با خودتون نگید باز رفتم که رفتم :-)

از شنبه ی بعد از عاشورا بود که ازدحامی خرابکار (بنا و نقاش و گچ کار) ریختن تو خونه مون و هنوز از خونه مون بیرون نرفتن. کاری که قرار بوده نهایت هفت روزه تموم شه هنوز تموم نشده.

منم اوایلش که قابل تحمل تر بود موندم خونه ی خودمون ولی کم کم با اضافه شدن بوی رنگ و تینر دیگه دیدم باید کوله بارم رو جمع کنم تیپاکس شم منزل باباحاجی :-)

هاااااا یه خبر اینکه خط تلفن ثابت خونه مون طی چند روز آینده وصل میشه انشالله نت رو فعال کردیم مثل سابق همیشه پایدار و استوار در وبلاگمون حضور داریم. برای برگشتن به روزهای خوش وبلاگ نویسی دلم میخواد یه مسابقه بزارم با جایزه . ولی نمیدونم چه مسابقه ای و با چه جایزه ای :-)

منتظر ایده های احتمالی دوستان هستیم :-)

عروس ِ جدیدم :)...

ما را در سایت عروس ِ جدیدم :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 206 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:17

صفحه بندی