* امروز باباحاجی عمل میشه. لطفا برای سلامتش دعا کنین. به امید خدا امروز عصر محمد و یاس میان سمت کرج و اگه خدا بخواد فردا صبح وقتی برمیگردم خونه میبینمشون. خودم هشت صبح امروز میرم سر کار و فردا حدودای نه و نیم برمیگردم خونه. از بیست و چهار ساعتم میگذره . فکر کنم فردا باید افقی برگردم خونه !!!
+ از کلاسهای مزخرف اعتبار بخشی بیزارم:-((((( امتحان ترالی کد داریم. هی وای من ...
ما را در سایت عروس ِ جدیدم :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 172