خدایا رحم کن

خرید بک لینک

این وقت شب صدای شلیک گلوله میاد. البته به گمونم صدا صدای شلیکه.

*اینجا ! کرج ...

** چرا هوای ایران انقدر خفقان آور شده؟! چرا همه جا بوی مرگ میده؟! واقعا تاثیره بدحجابیه؟! چه دلیل مسخره ای . اگه بگن تاثیره دروغ و ریا و دزدی های چند میلیاردی با کلی صفر اضافه ست والا قابل قبول تره . هر چند من رابطه ای بین این دلایل ، و این قربانیانی که قشر زحمتکش و آبرومند جامعه هستن نمیبینم. چه آتش نشانهایی که برای جون عده ای کاسب زیر آوار موندن و چه کارگرهای معدن که واسه یه لقمه نون حلال تو دل زمین زیر خروار خروار آوار گیر افتادن و .... هوای تاریک ایران رو اصلا دوست ندارم. دلم روشنیه صبح رو میخواد. دلم کشوری بدون دروغ و ریا و دزدی و بدور از سیاستهای کثیف رو میخواد.

عروس ِ جدیدم :)...

ما را در سایت عروس ِ جدیدم :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 175 تاريخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ساعت: 16:00

صفحه بندی