حیوونی خوابش میاد و شدیدا در تلاشه تا نخوابه . می ترسه ثانیه ای رو برای حضور و غیابم از دست بده ، یوقتی بیدار شه ببینه نیستم . نیم ساعته دارم از رفتاراش می خندم . خب حیوووون بگیر بخواب ... مگه سگ پاسبونی تو !!!
احتمالا در ادامه ی این پست به زودی عکس وا رفتنش رو هم بذارم . فعلا که سرش رو چسبونده به میله ها تا از افتادن خودش جلوگیری کنه 
ما را در سایت عروس ِ جدیدم :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 179